کاربر گرامی ضمن سپاس از انتخاب دیجی سینا (یکی از محصولات شرکت بازارهوشندسینا)، از آنجا که استفاده از این سامانه به هر شکل، به معنای قبول شرایط مندرج در این بخش است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت هنگام استفاده از کلیه خدمات ارائه شده توسط دیجیسینا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات دیجیسینا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیجیسینا از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
- کلیه اصول و رویههای دیجیسینا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر موظف به رعایت قوانین مرتبط است.
- در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای دیجیسینا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتریان یا کاربران دیجی سینا عبارتند از اشخاص حقیقی و حقوقی که با پذیرش شرایط سایت، عضو خانواده دیجی سینا خواهند شد.
- کاربر حقیقی شخصی است که اطلاعات کاربری ایشان از سوی منابع انسانی سازمان مربوطه، کتباً به بازار هوشمند سینا اعلام شده باشد تا از خدمات دیجی سینا بهره مند گردد.
- کاربر حقوقی، سازمانی است که جهت استفاده از سامانه بصورت مکتوب آمادگی خود را اعلام کرده باشد و معرفی نماینده این سازمان نیز میبایست کتباً صورت پذیرد. پروفایل این شخص پس از موافقت دیجی سینا و ایجاد حساب کاربری و ارایه مشخصات حساب به صورت مکتوب از سوی دیجی سینا، قابل استفاده است.
فروش کالا
محصولات ارایه شده در دیجی سینا، توسط شرکت بازارهوشمندسینا از شرکتهای معتبر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و دیگر تأمین کنندگان ، فروشندگان و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود.
ارتباطات الکترونیکی
- هنگامی که شما از سرویسها و خدمات دیجی سینا استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که دیجیسینا به صورت الکترونیکی (از طریق سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
- شماره موبایلی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، مورد تایید منابع انسانی سازمان ذیربط است و تمام اطلاع رسانی های دیجی سینا از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، دیجیسینا برای اعضای وب سایت پیامک ارسال می نماید و از طریق شبکه های اجتماعی در تعامل است .
- شماره تماس"09053409332" شماره ایست که دیجی سینا از آن از طریق شبکه های اجتماعی و پیامکی با شما در تعامل است. با سر شماره " 98100087634500 +" پیامک های ارسال ورود به سامانه را دریافت می نمایید و از طریق سرشماره " 9850004088672027+" نیز پیامک رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه دیجیسینا به اطلاع کاربران میرسد و امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود دارد. همچنین امکان ارسال نظرات، پیشنهادات، انتقادات از طریق شماره های ذکر شده امکان پذیر است.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دیجیسینا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دیجیسینا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شماره تماس 02188672027 اطلاع دهید.
رعایت حریم شخصی
- دیجی سینا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند و متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
- همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دیجیسینا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط دیجیسینا جزئی از اموال دیجیسینا محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دیجی سینا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دیجی سینا محفوظ میدارد.
- کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت دیجی سینا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نمی باشند و کلیه این حقوق به صراحت برای دیجیسینا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات دیجیسینا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
- وب سایت دیجی سینا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.digisina.com/ir ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، میتوانند از آدرس و شماره های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
قواعد ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دیجی سینا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیجیسینا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند و یا وجه خود را بصورت نقد یا شارژ در اعتبار حساب کاربری اش در سامانه دریافت نماید.
- در صورت وجود نوسان های غیرعادی در بازار و یا اشتباه محرز در قیمت گذاری ، عدم تأمین کالا بموقع کالا توسط تأمین کنندگان و ... اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، دیجی سینا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده انتقال داده و سفارش را لغو نماید.
- درصورت عدم امکان مراجعه شخص سفارش دهنده، می بایست مشخصات فرد تحویل گیرنده به پشتیبانی سایت اعلام و کارت شناسایی معتبر فرد سفارش دهنده توسط تحویل گیرنده در هنگام تحویل ارائه گردد. کپی کارت شناسایی جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی دریافت می گردد.
- کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق امکان ارائه خدمات به این گروه از مشتریان وجود ندارد.
- پرداخت به صورت اینترنتی و پس از تکمیل سفارش توسط مشتری از طریق درگاه سایت دیجی سینا انجام می¬شود. امکان اضافه کردن به اقلام سفارش پس از ثبت موفق سفارش وجود ندارد، در صورت نیاز می توانید سفارش جدیدی ثبت نمایید.
- از آنجا که دیجیسینا یک وبسایت فروش آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مگر در مورد حساب کاربری های سازمانی، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از تحویل، سفارش مشتریان ابتدا توسط دیجیسینا بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از تحویل کالا الزامی است.درصورت عدم رعایت موارد فوق حق لغو سفارش برای دیجی سینا محفوظ می باشد.
با توجه به محدودیت موجودی کالاها، حداکثر تعداد قابل سفارش از هر محصول متفاوت خواهد بود که در هنگام انتخاب اقلام مشخص می¬گردد.
- افزودن کالا به سبد خرید بدون نهایی کردن فرایند خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
شرایط بازگرداندن کالا
- چک کردن دقیق اقلام در هنگام تحویل کالا، برعهده مشتری یا نماینده معرفی شده توسط وی می باشد. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
- در شرایطی که ایراد کالا هنگام تحویل قابل تشخیص نباشد، شما میتوانید تا 2روز و قبل از سپری شدن تاریخ انقضاء کالا از طریق تماس با تلفن های ذکر شده درخواست مرجوع شدن کالا را مطرح و کالای خود را مرجوع نمایید، در غیر اینصورت امکان مرجوع نمودن کالا وجود نخواهد داشت.
- کالاهایی که میتوانید تا 2 روز پس از دریافت و قبل از سپری شدن تاریخ انقضاء آن را مرجوع نمایید:
- کالاهایی که پلمپ یا بسته بندی خاصی دارد و زمان استفاده از آن متوجه فساد یا ایراد کالا می شوید (مانند انواع کنسروها، لبنیات، مربا(
- کالاهایی که پس از تحویل و زمان پخت و یا مصرف میتوان ایراد آن را تشخیص داد (مانند وجود هر نوع ضایعات در برنج، نم کشیدگی حبوبات وجود هر گونه ترکیبات خارج از موارد ذکر شده در مواد تشکیل دهنده کالا ، تغییر در طعم و ترشیدگی مواد غذایی)
- کالاهایی که نیاز به وکیوم و محیط خلاء دارند و هنگام استفاده متوجه شدید کالا در شرایط ذکر شده نیست.
- شایان ذکر است در خصوص کالاهای بهداشتی نظیر ماسک صرفاً در زمان دریافت کالا قابل بررسی و در صورت وجود مشکل قابل عودت می باشد.
- در مورد کالاهایی که حاوی پلمپ ؛ مهر و موم بهداشتی یا امنیتی هستند، لازم است مراقبت های معقول را بدون حذف مهر و موم در هنگام بررسی کالاها انجام دهید، مگر اینکه مطمئن باشید که قصد دارید کالا را نگه دارید.
- در صورتی که کالا دارای برچسب مربوط به اطلاعات محصول (اعم از وزن، قیمت، میزان کالری) است، باید در شرایط اولیه و سالم باشد.
ارسال و تحویل
- در حال حاضر تحویل اقلام در محل ساختمان مرکزی بنیاد واقع در ضلع جنوب غربی ساختمان شماره 1 بنیاد (طبقه منفی یک) می باشد.
- زمان تحویل کالا برای هر کالا مشخص شده است و در صورت انتخاب مجموعه ای از اقلام بیشترین زمان تحویل کالا بعنوان زمان تحویل اعمال خواهد شد.
- کالای سفارش داده شده می بایست توسط سفارش دهنده و یا نماینده وی، تحویل گرفته شود و جهت دریافت ارائه کارت شناسایی معتبر الزامی است .
- در صورت درخواست ارسال کالا در محل مشتری ، این امکان در حال حاضر صرفاً در سطح شهر تهران امکان پذیر می باشد .
- در صورتی که مشتری حقیقی یا حقوقی سفارشی با رقم مجموعاً بیش از 15 میلیون ریال ثبت نموده باشد ، ارسال به صورت رایگان انجام می گردد، در غیر اینصورت هزینه حمل با مشتری خواهد بود و جداگانه محاسبه و دریافت می¬گردد.
- در صورت عدم مراجعه جهت تحویل اقلام تا دو روز کاری پس از تاریخ مشخص شده برای تحویل، سفارش لغو و مبلغ پرداخت شده، در پروفایل مشتری در قالب اعتبار شارژ خواهد شد.
- در صورتی که دیجی سینا امکان تحویل سفارش در بازه زمانی اعلام شده بر سایت را نداشته باشد، با شما تماس گرفته و زمان جدیدی جهت تحویل سفارش با شما هماهنگ خواهد نمود.
محتوا
- دیجیسینا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند.این تضمین وجود دارد که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط دیجیسینا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
- وب سایت دیجیسینا هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت دیجیسینا تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
قیمت گذاری
- قیمتگذاری در دیجیسینا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دیجیسینا قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولید کننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها نیز بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
- درصورت عدم وجود موجودی در مورد یک قلم خاص از سبد سفارشی، آن قلم در هنگام پرداخت از سبد کالا حذف و مبلغ آن به صورت اتوماتیک از مبلغ نهایی کسر می گردد.
- قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی کند.
نمایندگی
دیجیسینا در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دیجی سینا اطلاع دهید.
قوه قهریه
- تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، دیجیسینا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
- دیجیسینا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره های تماس ذکر شده با ما در میان بگذارید.